De indeling van de zeillessen is bekend .Transfermarkt gesloten.

Hierbij presenteren wij u met trots de definitieve indelingslijst 3.0  voor het zeilseizoen 2017. De laatste wensen en verzoeken zijn hierin verwerkt en hopelijk kan iedereen zich hierin vinden.

A.s Zondag starten de lessen en hierbij zal ook gelet worden op de niveaus van de deelnemers en zal er in overleg nog wat verschuivingen kunnen plaats vinden. Wanneer er nog kinderen ontevreden zijn dan vernemen wij dit ook graag op de eerste lesdag.

Zondag 21 mei 2017 starten de lessen om 10:00 uur. Het belooft een prima dag te worden met 8 knopen wind (2 – 3 Bft) en matig warm (rond de 14°C).

De weersvoorspelling geeft aan dat het in de ochtend nog niet zo warm is en het water is nog heel koud. Wij adviseren u om de kinderen niet in zwemkleding deel te laten nemen aan de zeillessen maar in een (surfpak) wet-suite. Het zwemvest is ook verplicht en dient zelf aangeschaft te worden. Verder zijn zeil/surf schoentje ook heel prettig en voorkomt verwondingen.

Om de dag goed te laten verlopen hebben wij een ieders hulp nodig en houd onderstaande zaken nog even in de gaten.

• Kijk goed in welke zeilgroep je bent ingedeeld en zorg ervoor dat je zeker een kwartier van te voren aanwezig bent;
  • De zeillessen staan onder leiding van de verschillende instructeurs uit de vereniging, herkenbaar aan de vereniging (gele) shirts.
  • Aanmelden dient te geschieden op tijd (een kwartier voor aanvang van de les) en ter plaatsen bij de inschrijftafel.
  • Hulp van ouders op de dag zelf, om deze dag tot een succes te maken is altijd van harte welkom;
  • Wetsuite (zwemkleding) en zwemvest dienen zelf geregeld en meegenomen te worden. Omkleden is mogelijk in de haven. (Zeilen in gewone dagelijkse kleding wordt afgeraden).
  • Water of surfschoenen worden aangeraden in verband met grip en bescherming van de voeten in het water.
  • Waardevolle spullen kunnen achtergelaten worden in de kluisjes (kleedkamer haven 50 eurocent (retour)) .
  • Afmelden  per e-mail (info@wsvmuiderberg.nl) of via web-site via het contactformulier.

Gelieve zo vroeg mogelijk, maar in ieder geval 1 dag van tevoren afmelden i.v.m. indeling groepen en gebruik boten.

Indelingslijst zeillessen zondag seizoen 2017 vrs 3.0