Laatste Nieuws over het Zeilkamp 2017

Olympische Waterspelen

Verzamelen 12.00

We verzamelen zaterdag om 12.00 op onze vaste plaats bij de haven. Daar eten we een broodje en horen de kinderen in welke team ze zitten. Daarna varen we de vloot naar de vast kampplek. Daar kunnen dan ook de tenten etc. neergezet worden. KInderen graag water- of andere schoenen meegeven voor IN het water!

Auto’s

Auto’s mogen NIET blijven staan. OP last van de Brandweer. Niet OP en niet LANGS de dijk. Ze kunnen wel bij de Voetbalclub worden geparkeerd.

Einde dag is er BBQ.

Zondag ontbijt 9.00 en opruimen

De volgende ochtend is er een ontbijt óók voor ouders die niet hebben overnacht, dat -deels- dóór de kinderen wordt gemaakt! Vanaf 9.00 uur. Daarna snel, met vele handen even opruimen en de vloot terugvaren.

Einde kamp ca. 11.00. Voor zaterdag wordt er boven de 25 graden voorspeld!

Nu nog opgeven?

Dat kan nog net! Kinderen geef je op bij “zeilevenementen” op de website  http://www.wsvmuiderberg.nl/zeilevenementen/. En als je mee wilt helpen als vrijwilliger graag per WhatsApp naar Marc 06-13 62 62 41