Zeilkamp 2016 komt eraan!

wsvslider6

Beste Zeilers,

De vakantie is voorbij maar het mooie weer blijft gelukkig nog aanhouden. Voor de vakantie hebben wij alle zeillessen kunnen geven en het seizoen zal ook dit jaar traditioneel afgesloten worden met een zeilkamp.

De weersverwachtingen voor volgende week zijn prima dus moet het ook dit jaar weer een succes gaan worden.
Als bijlage toegevoegd de aankondiging van het zeilkamp met als verzoek om zo snel mogelijk te laten weten of jullie hieraan deelnemen in verband met de voorbereidingen.

Hulp voor opbouw kampement zaterdag ochtend, organisatie avondspel, BBQ ’s avonds, afbreken kampement zondagmiddag etc is van harte welkom. Het is handig als er aangegeven waarvoor iemand ingedeeld kan worden.

Verder hebben wij dit jaar de ambitie om ’s avonds na de BBQ het kampvuur aan te kleden met levende muziek.
Graag vernemen wij van jullie of gitaarspelen, zingen, trommelen tot de mogelijkheden behoort.

Het thema van Kapitein Jeukbaard wordt tijdens dit kamp nog even vervolgt. Leuk als ouders en kinderen zich verkleden als Piraat.

Blijven slapen is altijd leuk. Wel altijd de vraag om zelf voor begeleiding te zorgen voor de kinderen.

Tot snel bij het kamp,
Het bestuur WSVM