Aan alle vrijwilligers, walcommissie, hulp instructeurs en instructeurs

Hoi vrijwilligers, walcommissie, hulp instructeurs, instructeurs,
Het is al een aantal dagen prachtig weer, de haven wordt weer gevuld met bootjes en het programma zeillessen 2018 is verspreidt onder onze leden. Binnenkort zal het eerste evenement van start gaan gevolgd door een hoeveelheid dagen dat er zeilles gegeven moet gaan worden. De meesten van jullie weten nu wat dit allemaal betekend en wat er allemaal voor nodig is om deze dagen goed te laten verlopen.

Wij, de vereniging heeft jullie allemaal hier hard voor nodig, en wij hopen dat jullie ook dit jaar hier weer een bijdrage in kunnen betekenen.

Het lijkt ons een goed idee om het programma en de start van het seizoen 2018 met jullie te bespreken en gezamenlijk het programma en taken in te vullen en in een planning te verwerken.

Komende twee weken gaan de meeste op vakantie, dus ons voorstel is om de avond van donderdag 10 mei 2018 hiervoor te gebruiken. Met mooi weer spreken wij af op het strand of de zeemeeuw. Bij slecht weer dan wijken wij uit naar het clubhuis van de hockeyvereniging.

Groet,

Het bestuur WSVM

(Joris, Michiel en Menno)