Indeling zeillessen 2018 is bekend

Beste Leden,
Hierbij presenteren wij u de indeling van de zondag zeillessen 2018. Deze indeling is met zorg samengesteld echter zullen er mogelijk inschrijvingen gemist of leden niet juist zijn ingedeeld. Wij verzoeken u om deze indeling te controleren met uw opgave.Tevens bijgevoegd het eerder toegezonden schrijven (opening inschrijving zeillessen 2018) met informatie over de lessen.

Het indelen van de groepen is gedaan aan de hand van leeftijd, zeilervaring en capaciteit van de vloot. Met een beperkt aantal boten hebben wij ook dit jaar geprobeerd om alle aanmeldingen te verwerken.

De groepen zitten vol waarbij nieuwe aanmeldingen niet meer in behandeling genomen worden.

Wanneer getwijfeld wordt aan de juiste indeling en kinderen in een andere groep zouden willen zeilen dan verzoeken wij u as zondag op het tijdstip van bijgevoegde indelingslijst de zeilles te volgen en gezamenlijk te onderzoeken of er verplaatst kan worden.

De eerste lessen zullen ook voor de instructeurs aftasten zijn of iedereen op de juiste plek is ingedeeld waarbij wijzigingen later nog kunnen plaatsvinden, dit uiteraard in overleg.

Het volgen van zeillessen moet namelijk vooral voor iedereen leuk zijn en ons streven is om zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen van de zeilers.

Tot a.s. zondag op het strand,

Met vriendelijke groet,

Het bestuur WSVM