Een actief watersportseizoen

Allereerst hopen wij dat jullie in goede gezondheid verkeren en dat jullie net als wij reikhalzend uitkijken naar een actief watersportseizoen.

Wij zijn zeer verheugd jullie te kunnen mededelen, dat wij inmiddels hard bezig zijn alle benodigde voorbereidingen te treffen om vanaf zondag 16 mei aanstaande de zeillessen in Optimisten voor kinderen t/m 12 jaar (in bezit van zwemdiploma B) en Sunfishes voor de oudere jeugd en volwassenen te starten.

De jaarplanning zullen wij spoedig op deze website vermelden. De start van de inschrijvingen voor de lessen laat nog even op zich wachten.

Want ook dit jaar kunnen wij weer niet zonder jullie hulp! Zoals jullie weten draait onze vereniging louter op vrijwilligers. Graag willen wij jullie dan ook vragen om ons vóór 1 april aanstaande te laten weten of jullie kunnen en willen helpen in de functie van walcommissie, instructeur, catering, materiaal, etc. Dat kan via de enquete die we aan alle leden verstuurd hebben, of gewoon per e-mail.

Voor vragen kunnen jullie ons natuurlijk ook per mail bereiken.