Laatste nieuws Zeilkamp 2018

Het is bijna zover! De laatste inschrijvingen zullen nog zoveel mogelijk gehonoreerd worden tot en met 2 juli. Maandag dus.

Zaterdag om 11.00 wordt er verzameld op ons vaste Zeilverenigingspunt bij de haven. Kinderen graag ingesmeerd!
Tenten en bagage kunnen naar de vaste kampplaats bij het strandje helemaal links voorbij de Terp worden gebracht. Auto’s mogen zowel daar, als langs de Dijkweg niet blijven staan. We zullen een vol programma met tal van activiteiten afwerken. Met veel begeleiders. Voor eten en drinken wordt gezorgd.

Een paar Must Haves;

• Wetsuit
  • Water / Zeilschoenen
  • Zwemvest
  • Badkleding
  • Handdoek
  • Zonnebrand
  • En iets warmers voor de avond

Zondagmorgen is er na het ontbijt nog een kort programma en vanaf 11.30 gaan we afbouwen en opbreken. Als we dat met veel doen is het zo gedaan. Alleen je kind even ophalen doen we niet. Toch?

Namens de 2e Olympische Waterspelen WSV Muiderberg
Harold, Pieter Bas, Bernard, Marc, het Bestuur én alle vrijwilligers.