Mededeling van de voorzitter

Na 8 jaar met veel plezier in het water te hebben gestaan, hebben Ted Wevers en ik het bestuur van de WSV Muiderberg verlaten.

Ik wil jullie danken voor deelname en het organiseren van evenementen die onze vereniging tot een van de leukste en meest authentieke watersportverenigingen in Nederland maken. De vereniging is de laatste jaren enorm gegroeid zonder haar gezellige karakter te verliezen. Gelukkig zetten Joris, Michiel en Menno met alle vrijwilligers de vereniging voort. Dit kunnen zij niet zonder alle vrijwilligers die op zondag en donderdag als instructeurs lesgeven maar zeker niet zonder ook de mensen die alle zaken achter de schermen regelen (planning, eten, drinken etc.)
Tot slot wil ik graag de ouders van de jongere zeilers uitdagen om de vereniging verder vorm te geven en de vereniging zo mogelijk nog leuker te maken!
Wouter Lampe (oud-voorzitter WSV Muiderberg)