Nieuwjaarsbericht

2023 is net een paar weken oud en we zijn weer bezig met de plannen voor het nieuwe seizoen. Daarom de hoogste tijd voor een bericht van de Muiderbergse watersportvereniging voor al onze trouwe èn nieuwe leden.

We kijken terug op een goed en gezellig watersportseizoen met 8 weken zeillessen voor kinderen en volwassenen en ook weer een super zeilkamp. Veel dank aan alle enthousiaste en actieve instructeurs en walcie! Hieronder vast wat informatie over de activiteiten die op de planning staan. Heb je zelf ideeën voor leuke activiteiten, vertel het ons. Er is zeker ruimte voor nieuwe initiatieven en dan maken we er een nog actiever en gezelliger seizoen van.

We trappen af met een ALV op donderdag 16 februari om 21.00 uur bij MHC Muiderberg.

Op de agenda staat:

1. Opening
  2. Algemene terugblik 2022
  3. Jaarrekening 2021 en 2022 plus Begroting 2023
  4. Zeillessen en activiteiten
  5. Materiaal en vloot
  6. Samenstelling bestuur
  7. Commissies en vrijwilligers
  8. Rondvraag en sluiting

Dit voorjaar mag de WSV met 2 leden deelnemen aan een AED/reanimatietraining die door Gooise Meren Beweegt georganiseerd wordt voor alle geïnteresseerde sportverenigingen.

Zondag 1 april zal de inschrijving voor de zeillessen geopend worden. Uiterlijk 23 april is de indeling van de groepen gereed. Bij de aanmelding kun je wederom aangeven op welke manier je zou willen helpen (vloot, instructeurs, walcie, evenementen). Voor de instructeurs organiseren we op vrijdag 14 april een instructeursbijeenkomst. En zondag 16 april halen we de boten uit de winterstalling en is het tijd voor de grote schoonmaak.

De zeillessen zijn gepland op de volgende 8 zondagen:
14 mei 1e zeilles
21 mei 2e zeilles (Hemelvaart)
28 mei 3e zeilles (Pinksteren)
4 juni 4e zeilles
11 juni 5e zeilles
18 juni 6e zeilles
25 juni 7e zeilles
2 juli 8e zeilles
9 juli reservedatum

Het donderdagavondzeilen start weer vanaf 18 mei. Ervaren zeilers kunnen zich hiervoor opgeven en per week bekijken we hoeveel animo er is.

Zaterdag 15 juli organiseren we weer een zomerkamp voor de jeugd en een week later begint de zomervakantie.

Na dit seizoen zoeken we nieuwe bestuursleden! Lijkt het je leuk om actief te zijn binnen onze mooie vereniging? Laat het vooral weten!

Wij hebben er weer zin in! Vragen? Mail naar info@wsvmuiderberg.nl of spreek ons aan.

Groet!

Het verenigingsbestuur,

Dirk te Winkel (voorzitter)
Charlotte van Bree (secretaris)