Programma seizoen 2023

Het is zover: we starten het nieuwe watersportseizoen met heel veel leuke plannen!

Vrijdag 14 april organiseren we ’s avonds een instructeursbijeenkomst om alle (geïnteresseerde) leden die graag willen lesgeven te vertellen over de plannen en te briefen over hoe we lesgeven. Veiligheid is daarbij het belangrijkste aspect en daarnaast vooral plezier en enthousiasme.

Zaterdag 15 april om 13:00 uur halen we alle boten uit de winterstalling. Een week later, zaterdag 22 april, gaan we vanaf 13.00 uur aan de slag met schoonmaken en klussen zodat we voor de meivakantie de vloot gereed hebben. Vele handen maken licht werk, dus meld je aan en ben erbij. Wij zorgen voor bier en bitterballen na afloop.

Vanaf zondag 14 mei beginnen we met de zeillessen (8x op zondag) in Optimisten en Sunfishes voor de jeugd (met minimaal zwemdiploma B) en volwassenen . De lessen zijn gepland op de volgende zondagen: 14 mei, 21 mei (Hemelvaart), 28 mei (Pinksteren), 4 juni, 11 juni, 18 juni, 25 juni en 2 juli.

Inschrijving kan vanaf zaterdag 1 april en alleen via deze pagina op de website. Wees er snel bij. We hopen natuurlijk iedereen te kunnen plaatsen, maar ook dit jaar is er weer beperkte capaciteit. Iedereen die zich aanmeldt voor taken, krijgt voorrang bij inschrijving voor de zeillessen. Geef bij inschrijving dus vooral aan wat je voor de vereniging wil gaan doen. Denk aan het klaarmaken van de vloot, het geven van de zeilinstructie, walcommissie (dit jaar weer met gebakken eitjes voor de instructeurs) of andere klussen.

Op de donderdagavonden gaan we dit seizoen ook weer zeilen, start donderdag 19 mei (Hemelvaartsdag). Ervaren zeilers kunnen zich opgeven en per week bekijken we hoeveel animo er is. Interesse of wil je meer weten? Stuur een mail.

En last but not least, organiseren we vlak voor de zomervakantie weer een zeilkamp voor de jeugd. Zet zaterdag 15 en zondag 16 juli dus vast in de agenda.

Heb je zelf ideeën voor leuke activiteiten, vertel het ons. Dan maken we er een nog actiever en gezelliger seizoen van. Wij hebben er in ieder geval zin in!

Vragen? Mail naar info@wsvmuiderberg.nl of spreek ons aan.

Groet!

Het verenigingsbestuur,

Dirk te Winkel (voorzitter)
Charlotte van Bree (secretaris)