Succesvol zomerkamp

Afgelopen weekend kon de Watersportvereniging voor het eerst in 3 jaar weer het traditionele zomerkamp organiseren. In 2019 lieten de weersomstandigheden het op het laatste moment niet toe en vorig jaar gooide Corona roet in het eten. Maar dit jaar was het direct weer een groot succes! Dankzij de inzet van ruim 25 enthousiaste leden konden wij zo’n 50 kinderen een onvergetelijke watersportervaring bieden. Voor en door leden, precies waar het bij onze vereniging om draait!

Wij maken In het bijzonder een diepe buiging voor Saskia, Maaike en Jerom, die de algehele organisatie van het kamp voor hun rekening namen. Daarnaast bedanken wij: Frank, Linda, Bert-Jan en Anne-Marieke voor de zeil-estafette; Anne en Maurits voor het knopen; Michiel, Olivier en Tjalko voor het snelvaren; Thomas, Sander, Tamara, Martijn en Hein voor de stormbaan; Gijs en Taco voor het schatzoeken; Iris, Carlijn en Irma voor de catering, Constantijn voor het tentenkamp; Marijn voor het grasmaaien en MHC Muiderberg voor de grasmaaier; Sarah voor de administratie en inschrijvingen, Bram, Mies, Florine, Ties, Levi en Lars voor het begeleiden van de kinderen en nog vele anderen voor helpen met opbouw en opruimen.