Wegens succes gesloten

De inschrijvingen voor de zeillessen zijn gesloten. In minder dan een week kregen wij meer inschrijvingen dan wij kunnen plaatsen. Natuurlijk proberen wij iedereen die zich heeft aangemeld een plekje te geven. Als dit niet lukt stellen we ook dit jaar weer een wachtlijst in.

Deelnemers van vorig jaar en actieve leden hebben voorrang en verder wordt gekeken naar het moment van inschrijving. Nieuwe aanmeldingen en verzoeken per mail kunnen wij helaas niet verwerken.

Leden die zich ingeschreven hebben, krijgen uiterlijk maandag 3 mei van ons bericht of de lessen zoals gepland kunnen doorgaan en of jij (of je kind) geplaatst kan worden. Als plaatsing niet mogelijk is krijg je bericht of je op de wachtlijst staat.