Start watersportseizoen 2019

De voorbereidingen voor het watersportseizoen 2019 zijn gestart!

Via deze weg willen wij jullie dan ook graag informeren dat er inmiddels een enthousiaste groep vrijwilligers is opgestaan, om het roer van ons over te nemen. Tijdens een Algemene Ledenvergadering, op zaterdag 25 mei aanstaande, willen wij jullie graag op de hoogte stellen van de nodige zaken om er met zijn allen een leerzaam en actief maar bovenal gezellig seizoen van te maken!

Zoals jullie weten draait onze vereniging louter op vrijwilligers. Graag willen wij jullie dan ook vragen of jullie ons zo spoedig mogelijk zouden willen laten weten of jullie kunnen en willen helpen in de functie van walcommissie, instructeur, catering, materiaal, etc. Dit kun je vermelden onder het kopje overige opmerkingen op het inschrijfformulier. De vereniging kan alle helpende handjes goed gebruiken!

Door de bestuurswissel en de korte termijn van handelen zijn er een aantal activiteiten nog niet ingepland, waaronder het donderdagavondzeilen, de Slag om ’t Hooft en het zeilkamp. Graag willen wij dit tijdens de ALV met jullie bespreken.