Zeillessen 2019

De zeillessen zijn gepland op de hieronder genoemde zondagen. De dagindeling en groepsindeling is vandaag per mail verstuurd naar alle deelnemers.

Voor alle deelnemers geldt: Meld je 15 minuten vóór aanvang van de les bij de tafel van de walcommissie met: eigen wetsuit, schoentjes, zwemvest.

Zo 26 mei 2019: Les 1
Zo 2 juni 2019: Les 2
Zo 9 juni 2019: Les 3
Zo 16 juni 2091: Les 4
Zo 23 juni 2019: Les 5
Zo 30 juni 2019: Les 6

Belangrijk!

• Kijk goed in welke zeilgroep je bent ingedeeld en zorg ervoor dat je zeker een kwartier te voren aanwezig bent;
  • Hulp van ouders op de dag zelf, om deze dag tot een succes te maken is altijd van harte welkom;
  • Indien het te hard waait wordt er theorieles gegeven of indien mogelijk uitgeweken naar een inhaaldag.
  • Afmelden per e-mail naar info@wsvmuiderberg.nl. Gelieve zo vroeg mogelijk, maar in ieder geval  24 uur van tevoren afmelden i.v.m. indeling groepen en gebruik boten.

Algemene informatie zeillessen

• Zwemdiploma B en eigen zwemvest zijn verplicht
  • Water- of surfschoenen worden aangeraden in verband met grip en bescherming van de voeten in het (ondiepe) water. (Tip: betaalbaar bij Decathlon)
  • Wetsuit wordt aanbevolen. Zeilen in gewone dagelijkse kleding wordt afgeraden. Omkleden is mogelijk in de haven.
  • Wetsuit, zwemkleding, waterschoenen/surfschoenen en zwemvest dienen zelf geregeld en meegenomen te worden.
  • Waardevolle spullen kunnen achtergelaten worden in de kluisjes (kleedkamer haven 50 eurocent (retour) .
  • De zeillessen staan onder leiding van de vrijwillige instructeurs (leden) uit de vereniging.
  • Bij afmeldingen door de deelnemer of annulering van de les door de vereniging vindt geen restitutie van lesgeld plaats.
  • Het deelnemen aan de zeillessen van de watersportvereniging Muiderberg geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de meerderjarige cursist.
  • Het deelnemen aan de zeillessen van de watersportvereniging Muiderberg door een minderjarige cursist geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de verantwoordelijke ouder/verzorger.
  • De watersportvereniging Muiderberg en haar instructeurs kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade van welke aard dan ook.