Zeillessen 2023

Ook dit jaar zal Watersportvereniging Muiderberg weer zeillessen organiseren voor jeugd en volwassenen.

Let op: wij hebben beperkte capaciteit en alle lessen zitten reeds vol. Wij proberen wij iedereen die zich reeds heeft aangemeld te plaatsen, maar het kan helaas zijn dat dit niet altijd lukt.

De inschrijvingen zijn inmiddels gesloten, maar u kunt zich nog wel op de wachtlijst laten plaatsten. Dat kan via onderstaande formulier. Als er een plek vrijkomt, zullen we u hierover informeren.

Vanaf zondag 14 mei beginnen we met de zeillessen (8x op zondag) in Optimisten en Sunfishes voor de jeugd (met minimaal zwemdiploma B) en volwassenen. De lessen zijn gepland op de volgende zondagen: 14 mei, 21 mei (Hemelvaart), 28 mei (Pinksteren), 4 juni, 11 juni, 18 juni, 25 juni en 2 juli.

Toelatingseisen:

• Alleen leden en jeugdleden kunnen deelnemen
  • Deelnemers moeten in bezit zijn van minimaal zwemdiploma A en B
  • Zelf een wetsuit (lang), goed passend reddingsvest en surfschoenen meenemen

Iedereen die zich aanmeldt én hulp aanbiedt, krijgt voorrang bij inschrijving voor de zeillessen. Geef bij inschrijving dus vooral aan wat je voor de vereniging wil gaan doen. Denk aan het klaarmaken van de vloot, het geven van de zeilinstructie, walcommissie (dit jaar weer met gebakken eitjes voor de instructeurs) of andere klussen.

Eigen risico verklaring:

Het deelnemen aan de zeillessen van de watersportvereniging Muiderberg geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de meerderjarige cursist. Het deelnemen aan de zeillessen van de watersportvereniging Muiderberg door een minderjarige cursist geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de verantwoordelijke ouder/verzorger. De Watersportvereniging Muiderberg en haar instructeurs kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade van welke aard dan ook.

Met het aanvinken van “Automatische incasso” verleen ik éénmalig machtiging aan WSV Muiderberg om lesgeld af te schrijven van mijn bankrekening. Het bedrag zal in mei of juni worden afgeschreven.

Het is mij bekend dat ik een verzoek kan indienen bij mijn bank tot terugboeking van dit afgeschreven bedrag. Dit verzoek kan tot 30 kalenderdagen na datum van afschrijving worden ingediend. De machtiging kan te allen tijde worden ingetrokken door het verzenden van een e-mail met daarin een opzegging naar info@wsvmuiderberg.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen omtrent het lidmaatschap van de vereniging en onze zeillessen, dan kunt u ons mailen.