Zomerkamp 2021

Update 10 juni 2021: de inschrijvingen voor het zeilkamp zijn gesloten omdat het kamp al vol zit.

Iedereen die zich heeft ingeschreven, krijgt spoedig bericht met meer details over het kamp.

Yes, we hebben dit jaar weer een zeilkamp! Dit jaar hebben wij niet alleen het EK 2021, maar zelfs het WK 2021! Ieder jeugdlid van WSV Muiderberg kan zich inschrijven. Wij zien uit naar een kamp vol waterspellen, zeiltheorie en een heuse zeil-estafette!

Waar: Het strand van Muiderberg, Wanneer: op 3 Juli, start 10.00u tot 4 juli, einde 12.00u, Hoe: Kids van 9 jaar en ouder mogen blijven overnachten (in eigen tent en slaapzak)! Wil of kun je niet blijven slapen? Geen probleem, dan ben je uiteraard de volgende dag welkom voor een ontbijtje én om nog een keer van die vette stormbaan af te gaan!

Kosten:             €20 per persoon

Inschrijven? Wees er snel bij en vul het formulier hieronder is. In verband met de coronamaatregelen hebben we dit jaar maar beperkt plek! (50 kids maximaal!)

Belangrijk:

• Niet vergeten je zeiloutfit, wetsuit, schoentjes en zwemvest mee te nemen!
  • Voor eten en drinken wordt gezorgd! Heb je dieetwensen? Dan horen we dat graag!
  • Wij zijn nog op zoek naar een paar begeleiders, dus wil jouw vader of moeder erbij zijn? Laat hem/haar dat dan aangeven op het inschrijvingsformulier!
  • Ook tijdens het zeilkamp geldt het coronaprotocol 2021 van WSV Muiderberg. Wij vragen jouw ouders daarom het “kiss & ride” principe te hanteren, als ze geen begeleider zijn tijdens het kamp.
  • Na inschrijving volgt verdere informatie, waaronder een paklijst!

Wij hebben er enorm veel zin in! Jij ook?

Met vriendelijke groet,

De evenementencommissie

Eigen risico verklaring:

Het deelnemen aan het zeilkamp van Watersportvereniging Muiderberg geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de meerderjarige cursist. Het deelnemen aan het zeilkamp van Watersportvereniging Muiderberg door een minderjarige geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de verantwoordelijke ouder/verzorger. De Watersportvereniging Muiderberg en haar instructeurs kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade van welke aard dan ook.

Met het aanvinken van “Automatische incasso” verleen ik éénmalig machtiging aan WSV Muiderberg om lesgeld af te schrijven van mijn bankrekening. Het bedrag zal in juni of juli worden afgeschreven.

Het is mij bekend dat ik een verzoek kan indienen bij mijn bank tot terugboeking van dit afgeschreven bedrag. Dit verzoek kan tot 30 kalenderdagen na datum van afschrijving worden ingediend. De machtiging kan te allen tijde worden ingetrokken door het verzenden van een e-mail met daarin een opzegging naar info@wsvmuiderberg.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen omtrent het lidmaatschap van de vereniging en onze zeillessen, dan kunt u ons mailen.