Zomerkamp 2022

Update 27 juni 2022: de inschrijvingen zijn gesloten omdat we het maximale aantal deelnemers hebben bereikt.

– – –

We hebben ook dit jaar weer een zomerkamp, met als thema WK 2022Ieder jeugdlid van WSV Muiderberg vanaf 7 jaar kan zich inschrijven.

Wij zien uit naar een kamp vol waterspellen, zeiltheorie en een heuse zeil-estafette!

Waar: het strand van Muiderberg
Wanneer: zaterdag 9 juli, start 10.00 uur tot zondag 10 juli, einde 12.00 uur
Hoe: kids van 9 jaar en ouder mogen blijven overnachten (in eigen tent en slaapzak)! Wil of kun je niet blijven slapen? Geen probleem, dan ben je uiteraard de volgende dag welkom voor een ontbijtje én om nog een keer van die vette stormbaan af te gaan!
Kosten: €25 per persoon

Inschrijven? Wees er snel bij en vul het formulier hieronder in.

Belangrijk:

• Niet vergeten je zeiloutfit, wetsuit, schoentjes en zwemvest mee te nemen!
  • Voor eten en drinken wordt gezorgd! Heb je dieetwensen? Dan horen we dat graag!
  • Wij zijn nog op zoek naar een paar begeleiders, dus wil jouw vader of moeder erbij zijn? Laat hem/haar dat dan aangeven op het inschrijvingsformulier.
  • Na inschrijving volgt verdere informatie, waaronder een paklijst!

Wij hebben er enorm veel zin in! Jij ook?

Met vriendelijke groet,

De evenementencommissie

Eigen risico verklaring:

Het deelnemen aan het zomerkamp van Watersportvereniging Muiderberg geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de meerderjarige deelnemer. Het deelnemen aan het zomerkamp van Watersportvereniging Muiderberg door een minderjarige geschiedt geheel op eigen risico en voor rekening van de verantwoordelijke ouder/verzorger. De Watersportvereniging Muiderberg en haar vrijwilligers kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade van welke aard dan ook.

Met het aanvinken van “Automatische incasso” verleen ik éénmalig machtiging aan WSV Muiderberg om het bedrag van €25 per kind af te schrijven van mijn bankrekening. Het bedrag zal in juni of juli worden afgeschreven.

Het is mij bekend dat ik een verzoek kan indienen bij mijn bank tot terugboeking van dit afgeschreven bedrag. Dit verzoek kan tot 30 kalenderdagen na datum van afschrijving worden ingediend. De machtiging kan te allen tijde worden ingetrokken door het verzenden van een e-mail met daarin een opzegging naar info@wsvmuiderberg.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen omtrent het lidmaatschap van de vereniging en onze zeillessen, dan kunt u ons mailen.